Nye jentegarderober i 2019!

[et_pb_section bb_built=»1″][et_pb_row][et_pb_column type=»4_4″][et_pb_text _builder_version=»3.12.1″]

Nye jentegarderober på Hei!

Sparebankstiftelsen DNB er en ideell stiftelse som støtter tiltak innen blant annet kultur, idrett og nærmiljøaktiviteter – og Idrettslaget Hei har vært så heldige å få innvilget 400.000 kroner i støtte til å kunne bygge to nye jentegarderober!

I.L. Hei har jentelag i alle aldersgrupper, men har til nå kun hatt én jentegarderobe. Vi er derfor utrolig glade og takknemlig for at vi nå kan bygge to garderober til! Vi håper alle våre medlemmer også ser frem til garderobene som vil komme i løpet av 2019.

Tusen takk, Sparebankstiftelsen DNB!

Hvis du vil lese mer om Sparebankstiftelsen DNB kan du gjøre det her

[/et_pb_text][et_pb_image _builder_version=»3.12.1″ src=»https://www.hei-il.no/wp-content/uploads/2018/12/sparebankstiftelsendnb-3.jpg» /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]