Julemesse på Hei 02.desember

[et_pb_section bb_built=»1″][et_pb_row][et_pb_column type=»2_3″][et_pb_text _builder_version=»3.0.67″ background_layout=»light» text_orientation=»left» border_style=»solid»]

Julemesse på Hei Klubbhus 02.desember fra kl. 11-14

IL Hei Damegruppe gjentar suksessen og arrangerer for nærmere trettiende(!) år på rad Julemesse på Hei.

Det vil bli salg av Damegruppas fantastiske håndarbeid, som blant annet sokker, grytekluter, votter vanter og nisser.

Det vil også bli salg av Damegruppas berømte lefser, i tillegg til annen julebakst, som goro, sandkaker, og krumkaker.

Alt er selvfølgelig hjemmelaget!

Det vil også være tombola cafe med salg av blant annet kaffe og smurte rundstykker.

Vinnerne av den store loddtrekningen avsløres kl. 13.30, og det vanker flotte hjemmelagede premier til vinnerne!

Har du ikke helt fått julestemningen ennå? Bli med på julemesse – vi har både julestemning og julemusikk!

[/et_pb_text][et_pb_button _builder_version=»3.0.67″ button_text=»Bli med på Julemessa på Facebook!» url_new_window=»off» button_alignment=»center» background_layout=»light» custom_button=»off» button_border_width=»0″ button_border_radius=»0″ button_letter_spacing=»0″ button_icon_placement=»right» button_letter_spacing_hover=»0″ button_url=»https://www.facebook.com/events/717648755097654/» /][/et_pb_column][et_pb_column type=»1_3″][et_pb_text _builder_version=»3.0.67″ background_layout=»light» text_orientation=»left» border_style=»double» custom_css_main_element=»background-size: cover;||outline: solid 1px #ff0505;||outline-offset: 10px;||» border_color=»#ff0505″ border_width=»9px»]

Damegruppa tar gjerne imot nye medlemmer!

Damegruppa er en gjeng damer fra 60 år og oppover som møtes hver mandag kl.10.00 på Hei klubbhus til sosialt samvær.

En tirsdag i måneden har de medlemsmøte på kvelden.
Da har de lett underholdning, enten utenfra eller noe de ordner selv. Videre spiser de god mat og kvelden avsluttes med utlodning.

De arrangerer vanligvis også en medlemstur i løpet av året.

Høydepunkt er julemessa som de avholder 1.lørdag i desember hvert år.
Her selger de produktene de har laget i løpet av året. I tillegg til strikkevarer ol, baker de lefser og julekaker til salg på messa.

Damegruppa tar gjerne imot nye medlemmer, og du behøver ikke å like håndarbeid.
Som de selv sier; Vi er gode på å slappe av og prate også.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]