Innmeldinger til E-sport

HEI E-sport er endelig etablert og klare for innmeldinger!

Etter en lengre periode med forberedelser og planlegging er HEI E-sport etablert som en egen gren i idrettslaget. Vi har som mål å etablere et positivt og godt miljø, som gir alle i nærområdet tilbud om å drive med E-sport bygget på gode holdninger og godt samhold.

Idrettslagets nyoppussede rom på klubbhuset kan huse opptil 14 “gamere” pr. trening og det lanseres nå et treningstilbud på inntil fire ulike spill, forutsatt at klubben får på plass nødvendige trener-ressurser.

Med dette ønsker vi å nå frem til nye spillere og trenere som ønsker å være en del av HEI E-sport sin satsing.

Ønsker du å bli med på vårt lag som spiller eller trener innenfor spillene FIFA, Rocket League, Overwatch eller League of Legends, ønsker vi deg hjertelig velkommen.

Benytt følgende link til skjema for innmelding:
Innmelding trenere: forms.gle/5AZnuN9K9TExHCMD8
Innmelding spillere: forms.gle/aDaj9tKpvBPPUaGP7

Du kan også kontakte oss direkte via vår facebookside I.L. HEI E-sport, eller på e-post esport@hei-il.no

HEI E-sport v/Sportslig utvalg