Årsmøte IL HEI

[et_pb_section fb_built=»1″ _builder_version=»4.3.2″][et_pb_row _builder_version=»4.3.2″][et_pb_column type=»4_4″ _builder_version=»4.3.2″][et_pb_text _builder_version=»4.3.4″ hover_enabled=»0″]

Til medlemmene i IL Hei                                                                   Heistad, 18. mai 2020

Innkalling til Årsmøte for IL Hei Styret innkaller herved til årsmøte i IL HEI.

Årsmøtet avholdes onsdag 17. juni kl. 18.00 på Hei Klubbhus.

Saker som et medlem ønsker å ta opp på årsmøtet, må være styret i hende senest 3. juni som er 2 uker før årsmøtet. Saker kan sendes til mailadresse post@hei-il.no eller sendes pr brevpost til:

IL Hei v/Styret postboks 48 Skjelsvik 3906 Porsgrunn

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet. Alle dokumenter vil være tilgjengelig på Hei Klubbhus, disse kan ved henvendelse også sendes på e-post.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Idrettslaget Hei i minst en måned, fylle 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine forpliktelser til idrettslaget Hei.

Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Møtelokalet vil være tilrettelagt i hht gjeldende smittevernsregler

Velkommen til årsmøte!

Med vennlig hilsen Styret, IL Hei Innkalling til årsmøte IL HEI 17.06.2020[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]